Warunki wsparcia technicznego dla rozwiązań Extreme Networks świadczone przez Veracomp SA.


W ofercie Veracomp dostępny jest pełen wachlarz usług serwisowych i wsparcia technicznego dla rozwiązań Extreme Networks:

Pakiety serwisowe Partner Works

Usługi serwisowe świadczone przez autoryzowanego partnera

Uzyskaj pełne wsparcie techiczne i serwisowe do zakupionych kontraktów serwisowych.

Dzięki temu, Partnerzy i użytkownicy mogą uzyskać pełne wsparcie techniczne i serwisowe do zakupionych kontraktów serwisowych PartnerWorks na poziomie L1 i L2 (diagnoza, weryfikacje i rozwiązywanie problemów) w języku polskim, realizowanie lokalnie prze z polskich certyfikowanych inżynierów. Dostęp do tych usług jest realizowane lokalnie przez dedykowany portal hezo.com.pl do którego dostęp mają polscy Partnerzy handlowi Veracomp posiadający podpisaną umowę partnerską (używając login VZAM) oraz użytkownicy sprzętu po zarejestrowaniu się na portalu. Dostęp do inżynierów jest także realizowany drogą telefoniczną: 0-12 25 25 600

Usługi w ramach kontraktów serwisowych Extreme Partner Works są świadczone zgodnie z poniższymi poziomami:

DESCRIPTION TECH SUPPORT OPERATING SOFTWARE UPDATES AND UPGRADES PART-TO-SITE RESPONSE TIME* WEB SUPPORT 24X7X365
NBD 4HR
Next Business Day Advanced Hardware Replacement (AHR)
4 Hour AHR
NBD Onsite
4 Hour Onsite

Cechy wsparcia Partner Works

  • dostęp do bazy wiedzy na portalu Extreme Networks
  • priorytetowe traktowanie krytycznych problemów
  • dostęp do poprawek
  • dostęp do upgrade’ów i nowych wersji
  • wymiana uszkodzonego sprzętu zgodnie z parametrami z tabeli powyżej

Jako rozszerzenie gwarancji lub usług Partner Works oferujemy dodatkowe usługi logistyki serwisowej:




Usługa serwisowa zapewniająca w przypadku awarii wymianę lub udostępnienie sprzętu zastępczego na czas naprawy. Urządzenie zastępcze jest dostarczane na miejsce za pośrednictwem kuriera lub w przypadku wyższych opcji czasowych dedykowanym transportem na terenie całego kraju.





Najbardziej zaawansowana usługa serwisowa gwarantująca w przypadku awarii wymianę lub udostępnienie sprzętu zastępczego na czas naprawy. Usługa jest realizowana w miejscu instalacji urządzenia przez certyfikowanego inżyniera który wykona demontaż uszkodzonego urządzenia, zamontuje, podłączy i uruchomi nowe urządzenie oraz zainstaluje odpowiednią wersję OS i ostatnią kopię konfiguracji dostarczoną przez użytkownika.


Usługi HEZO Partner Works AHB i SOS są dostępne w poniższych gwarantowanych opcjach czasowych:

Usługa Przyjmowanie zgłoszeń Obecność na miejscu (SOS) Dostarczenie urządzenia (AHB)
8 x 5 NBD W godzinach 9:00 – 17:00 w dni robocze 9 (pon-pt) następny dzień roboczy następny dzień roboczy
24 x 7 x 8 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu 8h 8h
Istnieje możliwość wyceny innych wariantów czasowych dla świadczonych usług wedle potrzeb klienta, np.: 8x5x8 lub 24x7xNBD.
 
Każde zgłoszenie serwisowe podlega weryfikacji, które polega na zebraniu wywiadu technicznego, przesłanie logów z urządzenia, bądź wyników zaleconych testów urządzeń w celu wyeliminowania problemów związanych z konfiguracją lub oprogramowaniem. Dostawa urządzeń dla usługi AHB 8x5xNBD jest realizowana na Następny Dzień Roboczy (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt) tylko, jeśli zgłoszenie zostanie przyjęte i potwierdzone do godziny 15:00. Każda przesyłka w ramach tej usługi ma nadany priorytet pilnego dostarczenia. W przypadku wszystkich usług logistyki serwisowej HEZO czas reakcji wynosi nie więcej niż 1 godzina.

Wszelkie pytania i zgłoszenia można kierować do zespołu wsparcia przez:

www.hezo.com.pl

Portal internetowy

12 25 25 600

Infolinia zgłoszeniowa
Wszelkie dodatkowe usługi nie objęte powyższym zakresem, a także prace poza standardowymi godzinami pracy, są ustalane i wyceniane niezależnie z przedstawicielami Veracomp SA.
Jako uzupełnienie usług serwisowych oferujemy także usługi wdrożeniowe, obejmujące planowanie, dostawę, instalację i implementację urządzeń i oprogramowania zgodnie z potrzebami i wymaganiami klientów. Usługi te są realizowane wyłącznie na rzecz Partnerów Handlowych Veracomp SA.
Usługi serwisowe Extreme Partner Works dla rozwiązań Extreme jak i usługi HEZO AHB i HEZO SOS są świadczone przez Dział Profesjonalnych Usług IT Veracomp SA. Inżynierowie świadczący usługi posiadają wymagane certyfikaty techniczne oraz doświadczenie zapewniające najwyższy poziom wsparcia technicznego oraz doświadczenie w obsłudze serwisowej.
Veracomp SA posiada certyfikat ISO 9001:2015 w zakresie świadczenia usług serwisowych oraz certyfikat WSK w zakresie obrotu produktami podwójnego zastosowania zgodnego z art. 11 ust. 2 Ustawy z dnia 29 11 2000 r. obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa (z późniejszymi zmianami).